اخبار جام جهانی

توماس توخل شکست چلسی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را پس از بازگشت به خانه چهارشنبه شب از استمفوردبریج به طور کامل تماشا کرد و گفت که برای گذراندن 90 دقیقه بدبختی او مقدار زیادی شکلات لازم است.

توخل همچنین صبح روز بعد با آنالیزورهایش شکست 3-1 بازی رفت را به طور کامل تماشا کرد و این فقط باعث عصبانیت بیشتر او شد.

برای اطلاع از اخبار جام جهانی، سایت تاج 90، یکی از بهترین سایت ها در این زمینه می باشد.

سرمربی چلسی که می خواهد روز شنبه در ساوتهمپتون پس از باخت 4-1 در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل برنتفورد، فصل خود را به مسیر خود بازگرداند، گفت: "این احساس ادامه داشت."
نصف شب آنجا می نشینی و مقدار شکلاتی که من نیاز داشتم بسیار زیاد بود تا دوباره مسابقه را پشت سر بگذارم تا جبران کنم. شما شروع به نوشتن و نوشتن و نوشتن می کنید و متوجه می شوید که بیشتر و بیشتر می نویسید.

در یک نقطه، دکمه را فشار می دهید تا سریع به جلو بروید، آن را با سرعت دو برابر تماشا می کنید تا سریعتر بگذرد. میدونی که جای خوبی نیستی

شما باید بایستید و در آشپزخانه و اتاق نشیمن قدم بزنید و آرام باشید. تماشای آن خوب نبود.
توخل گفت: تنها نکته مهم این است که او متوجه پیشرفت های تاکتیکی خاصی شده است که می تواند انجام شود و ممکن است به چلسی در بازی برگشت این سه شنبه در برنابئو کمک کند.

با این حال، او سپس با توصیف شکست 3-1 در بازی رفت به عنوان "تقریبا غیرممکن"، شانس آنها را برای یک بازگشت ویژه در لیگ قهرمانان کم رنگ کرد.

توخل گفت: من بسیار واقع بین هستم. "خوب، دیگر قانون گل های خارج از خانه وجود ندارد - این یک چیز بسیار خوب برای ما در این بازی است. اما ما واقع بین هستیم.
ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد، مطمئنا. اما من با افکار به معجزه نمی روم. در فوتبال هر چیزی ممکن است، اما کار تقریبا غیرممکن است و این فقط واقع بینانه است.

اول، چلسی باید اطمینان حاصل کند که با شکست دادن ساوتهمپتون در روز شنبه، برای سوم شدن در لیگ برتر به عنوان مدعی باقی می ماند.

آنها ممکن است بدون روملو لوکاکو و حکیم زیچ باشند و هر دوی آنها پس از از دست دادن تمرینات با ضربه، با تست های آمادگی جسمانی دیرهنگام روبرو شوند. کالوم هادسون-اودوی هفته ها در حاشیه با مشکل آشیل مواجه است.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: